Služby


Spisová služba
Kompletní správa dokumentace na míru vaší organizaci
Členové našeho týmu se o Vás odborně a profesionálně postarají v oblasti vedení a správy spisové služby.
Nastavíme celý proces zpracovávání dokumentace ve Vaší organizaci, a to dle aktuálně platných legislativních požadavků, tak aby nejlépe odpovídal Vašim konkrétním potřebám.
Školení zaměstnanců a správné nastavení procesů
Proškolíme odpovědné zaměstnance v práci se spisovou službou, ale také v praktické znalosti nezbytných právních předpisů.
Nastavíme chod podatelny nebo sekretariátu jako centrálního uzlu, aby minimalizoval náročnost práce.
Efektivní řízení skartace a příprava na elektronické systémy
„Uklidíme“ Vaši spisovou službu, za dobu činnosti v systému spisové služby se Vám mohly nahromadit dokumenty se kterými si nevíte rady, v takovém případě je potřeba provést „úklid“, který je velice potřebný pro náležité skartační řízení, archivy již přestávají tolerovat pouze analogové skartace a podle současné legislativy požadují řádné vyskartování i v elektronických systémech.
Přechod na atestovanou spisovou službu
Připravíme Vás na blížící se přechod do atestovaného systému spisové služby, tak aby byl pro Vás co nejméně znatelný.
Budeme Vám nablízku prostřednictvím osobních nebo telefonických konzultací.
Legislativní změny sledujeme za Vás
Sledujeme za Vás připravované legislativní změny s dopadem na fungování Vaší organizace a v předstihu je zkonzultujeme. Následně je s Vámi implementujeme do Vašeho prostředí podle nejlepších doporučených postupů s ohledem na vývoj trendů v oboru.
Máte zájem o služby? Kontaktujte nás.
Pokud potřebujete odbornou pomoc se spisovou službou, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám nabídneme řešení šité na míru vašim potřebám.

Archivace a skartace
Kompletní podpora od ukládání dokumentů až po finální skartaci
S námi zvládnete celý proces elektronické i fyzické archivace a skartace bez zbytečného stresu.
Provedeme Vás procesem archivace a skartace od přípravy ukládání dokumentů do Vaší spisovny, přes samotné skartační řízení až po finální skartaci a předání do příslušného archivu.
Pomoc s vedením archivní knihy
Uspořádáme vedení archivní knihy, včetně poskytnutí vzorů nebo úpravy té stávající.
Školení zaměstnanců a nastavení správných procesů
Proškolíme odpovědné zaměstnance pro správné vedení procesu archivace a skartace podle aktuálně platné legislativy.
Efektivní správa spisovny a optimalizace práce
Nastavíme správné procesy ukládání dokumentace, a to jak digitální, tak také analogové. Ukážeme Vám přímo u Vás, jak nejlépe vést a spravovat spisovnu a pomůžeme Vám s její organizací. Také Vám vysvětlíme, jak organizovat dokumenty do nosičů a jak je uspořádat pro nejlepší optimalizaci práce a zvýšení orientace.
Archivní kontrola a minimalizace rizik
Budeme Vám nápomocni při archivní kontrole příslušného archivu. Minimalizujeme riziko vzniku problému, který by jinak vedl k možným pokutám ze strany územně příslušného archivu.
Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás.
Pokud potřebujete pomoci s archivací a skartací, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám nabídneme řešení na míru vašim potřebám.

Řešení problémů
Když se vyskytne problém nebo potřebuje jen poradit či prodiskutovat legislativní změny, jsme tu pro Vás a rádi Vám odpovíme na Vaše otázky.
Široké možnosti konzultací
Nabízíme možnost konzultací, které mohou být jak telefonické, tak se mohou konat přímo na Vašem pracovišti, v externích prostorách nebo pomocí vzdálené správy.
Okamžitá pomoc přes vzdálenou správu
Pokud při své práci narazíte na nějaký problém, který potřebujete vyřešit ihned, nabízíme Vám rychlou pomoc přes vzdálenou správu.
V tomto případě se náš pracovník připojí k Vašemu zařízení a může s Vámi vyřešit daný problém na Vaší pracovní stanici. Tato forma pomoci je velice efektivní a v praxi hojně využívaná.
Úklid a správa dokumentů
Pokud se Vám za dobu užívání systému spisové služby nahromadilo množství dokumentů, pak Vám pomůžeme s jejich úklidem.
Pokud jste např. uprostřed skartačního řízení a narazíte na problém, neváhejte se na nás obrátit, vše se dá vyřešit.
Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás.
Jsme tady, abychom vám pomohli zvládnout jakékoliv výzvy rychle a efektivně. Stačí nás kontaktovat.

Tvorba a aktualizace vnitřních směrnic
Pomůžeme Vám s tvorbou vnitřních směrnic v oblasti zpracovávání dokumentace a vedení spisové služby a procesu archivace a skartace. Jedná se např. o spisový a skartační plán a spisový řád.
Budeme za Vás sledovat vývoj legislativních změn a navrhovat potřebné změny.

Školení
Kompletní školení pro práci se spisovou službou
Individuální přístup podle potřeb vaší organizace
Víme, že pracovní procesy jsou často specifické, proto ke každému školení přistupujeme individuálně podle potřeb dané organizace, ať se jedná o školské zařízení, obec, příspěvkovou organizaci nebo obchodní společnost.
Forma školení: osobně nebo online
Školení je možné za osobní přítomnosti lektora, což je nejefektivnější forma školení, nebo také v online prostoru.
Místo školení: dle dohody
Školení realizujeme přímo v sídle zákazníka, případně na jiném místě podle dohody.
Co se na školení naučíte?
Na našich školeních se nejen naučíte orientovat v procesech spisové služby, ale budete také seznámeni s nejaktuálnějšími trendy v oboru, dozvíte se také, co nás v blízké budoucnosti čeká.
Máte zájem o školení? Kontaktujte nás.
Pokud Vás naše školení zaujalo a chcete se dozvědět více, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám připravíme školení na míru dle Vašich potřeb.

Komplexní řešení problematiky výkonu spisové služby, archivace a skartace, zákonnými povinnostmi a legislativními změnami v oboru. Zabezpečujeme komplexní služby jako vzdělávání, konzultace či poradenství pro veřejnoprávní i soukromoprávní původce.
Navigace
Úvod
Organizace
Služby
Podpora
Aktuality
O nás
Kontakt
Kontakty
UNIVERSUM spol. s r.o.
Skalice 79
73801 Frýdek-Místek
IČ: 00535567
Telefon: +420 739 711 714
Po-Pá: 8:00-15:00
E-mail: info@spisovkar.cz